Abstract
המחבר מנסה לאתגר במידה מסויימת את טענותיה של אסתר יוגב משני כיוונים: האחד מהיבט הכוונות, ובו מראה המחבר כי מושא הביקורת העיקרית של אסתר יוגב, משרד החינוך, דווקא שותף למטרות ההוראה שהיא מפרטת. הכיוון השני הוא הכיוון המעשי ובו מתיחס המחבר להשפעות אפשריות או לחוסר ההשפעה הצפוי של ההמלצה לצמצום חומר הלימוד וביטול הבגרויות.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 117-125 |
Number of pages | 9 |
Journal | גילוי דעת |
Volume | 6 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Bagrut examinations -- History
- History -- Study and teaching