מסת תגובה: תרופות פלא להוראת חשיבה היסטורית?

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המחבר מנסה לאתגר במידה מסויימת את טענותיה של אסתר יוגב משני כיוונים: האחד מהיבט הכוונות, ובו מראה המחבר כי מושא הביקורת העיקרית של אסתר יוגב, משרד החינוך, דווקא שותף למטרות ההוראה שהיא מפרטת. הכיוון השני הוא הכיוון המעשי ובו מתיחס המחבר להשפעות אפשריות או לחוסר ההשפעה הצפוי של ההמלצה לצמצום חומר הלימוד וביטול הבגרויות.
Original languageHebrew
Pages (from-to)117-125
Number of pages9
Journalגילוי דעת
Volume6
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • Bagrut examinations -- History
  • History -- Study and teaching

Cite this