Abstract
מחברת המאמר מקבלת את הערכת המצב של גורודצקי, וסבורה גם היא שעל מערכת החינוך להתמודד באומץ עם המציאות הקשה והמשתנה שבה אנו חיים. לשם כך היא מציעה 'פדגוגיה כאוטית' המכירה בעובדה שיש יותר מדרך ידיעה אחת, ויש לפתח את היכולת התבונית והרגשית להתבונן בעולם בדרכים שונות כדי להעניק לו משמעות. אחת מהדרכים הללו היא הידיעה התאטרונית, המהווה ניסיון להבין את העולם. מחברת המאמר מדגימה את גישתה במחקר שבו בחנה כיצד שימוש במהויות תאטרוניות כמו אימפרוביזציה וקתרזיס יכול להביא את הלומדים לבנות ידע חדש ומשמעותי המאפשר ביטוי אישי וצמיחה יוצרת של דעת. (מתוך המאמר) הערות: מאמר זה מהווה תגובה למאמרה של מלכה גורדצקי, המתפרסם בקובץ זה בעמ' 225-255.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | מידע, ידע ודעת |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 265-278 |
Number of pages | 14 |
ISBN (Print) | 9789655301212 |
State | Published - 2016 |