מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית בהכשרת מורים

אורן ארגז, לינור הדר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

מצוידים ברקע התיאורטי שהוצג בפרק 1 שבו דנו במיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית באופן כללי, נתמקד בפרק זה בהקשרים שלהם להכשרה וללמידה של מורים . הפרק יפתח בתיאור שני היבטים בהכשרת מורים - הכשרת המורה כאיש מקצוע, וטיפוח המורה כאדם - חלוקה זו תסייע לנו להבין את תרומתם של מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית לתחומים הללו בתהליך ההכשרה של המורה . דיון זה יוביל אותנו לסקירת ספרות שבאמצעותה נעמוד על היקף המחקר המתייחס למיינדפולנס בהכשרה ובלמידה של מורים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationמיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית בהכשרת מורים (קובץ בעריכת אורן ארגז, עמוס אבישר)
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages51-81
Number of pages31
ISBN (Print)9789655301922
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • Adjustment (Psychology)
  • Industrial hygiene
  • Mindfulness (Psychology)
  • Research
  • Social skills
  • Teacher-student relationships
  • Teachers
  • Teachers -- In-service training
  • Teachers -- Training of

Cite this