Abstract
מצוידים ברקע התיאורטי שהוצג בפרק 1 שבו דנו במיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית באופן כללי, נתמקד בפרק זה בהקשרים שלהם להכשרה וללמידה של מורים . הפרק יפתח בתיאור שני היבטים בהכשרת מורים - הכשרת המורה כאיש מקצוע, וטיפוח המורה כאדם - חלוקה זו תסייע לנו להבין את תרומתם של מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית לתחומים הללו בתהליך ההכשרה של המורה . דיון זה יוביל אותנו לסקירת ספרות שבאמצעותה נעמוד על היקף המחקר המתייחס למיינדפולנס בהכשרה ובלמידה של מורים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | מיינדפולנס ולמידה חברתית-רגשית בהכשרת מורים (קובץ בעריכת אורן ארגז, עמוס אבישר) |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 51-81 |
Number of pages | 31 |
ISBN (Print) | 9789655301922 |
State | Published - 2022 |
IHP Publications
- ihp
- Adjustment (Psychology)
- Industrial hygiene
- Mindfulness (Psychology)
- Research
- Social skills
- Teacher-student relationships
- Teachers
- Teachers -- In-service training
- Teachers -- Training of