Abstract
לדעת המחברת, השאלה בדבר 'המורה הטוב באוניברסיטה' היא פילוסופית במהותה. היא דורשת הכרעה בשיקולים פרדיגמתיים ואידיאולוגיים ביחס למהותו של הידע, היחס בין הידע לבין האדם היודע, הדרך להשגת ידע בעולם ותכליתו של תהליך השגת הידע. השאלה היא גם שאלה פוליטית, ביחס לתפקידה ולמקומה של האוניברסיטה בחברה, ליחסיה עם מוסדות חברתיים אחרים, לשיקולים המדיניים והכלכליים שעומדים מאחורי התנהלותה ועוד. בנוסף לכל אלו, זוהי שאלה מוסרית ביחס לערכים שמכוננים את דמותו, את מעשיו ואת הישגיו של המורה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 12-13 |
Number of pages | 2 |
Journal | הוראה באקדמיה |
Volume | 5 |
State | Published - 2015 |
IHP Publications
- ihp
- Excellence
- Lecturers
- Teacher effectiveness
- Teacher-student relationships
- Teaching
- Universities and colleges