מיהו המורה הטוב באוניברסיטה? [מאמר דעה]

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

לדעת המחברת, השאלה בדבר 'המורה הטוב באוניברסיטה' היא פילוסופית במהותה. היא דורשת הכרעה בשיקולים פרדיגמתיים ואידיאולוגיים ביחס למהותו של הידע, היחס בין הידע לבין האדם היודע, הדרך להשגת ידע בעולם ותכליתו של תהליך השגת הידע. השאלה היא גם שאלה פוליטית, ביחס לתפקידה ולמקומה של האוניברסיטה בחברה, ליחסיה עם מוסדות חברתיים אחרים, לשיקולים המדיניים והכלכליים שעומדים מאחורי התנהלותה ועוד. בנוסף לכל אלו, זוהי שאלה מוסרית ביחס לערכים שמכוננים את דמותו, את מעשיו ואת הישגיו של המורה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)12-13
Number of pages2
Journalהוראה באקדמיה
Volume5
StatePublished - 2015

IHP Publications

  • ihp
  • Excellence
  • Lecturers
  • Teacher effectiveness
  • Teacher-student relationships
  • Teaching
  • Universities and colleges

Cite this