Abstract
בבתי הספר קיימת כיום טכנולוגיה המאפשרת ייצוגים של מושגים מתמטיים, ולימוד מתמטיקה בעזרת כלי חקירה ממוחשבים שוב אינו נדיר. ניסיונות בשימוש בתוכנות מצביעים על אפשרויות לשינוי בדרכי החשיבה המתמטית אצל תלמידי בית הספר העל-יסודי. להלן נדון במספר נושאים שהם מרכזיים וחשובים להבנת המתמטיקה מחד, והם חלק מהביצועים השגורים והזמינים למחשבים מאידך. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 7-13 |
Number of pages | 7 |
Journal | על"ה: עלון למורי המתמטיקה |
Volume | 10 |
State | Published - 1992 |
IHP Publications
- ihp
- Algorithms
- Computer programming
- Computer software
- Computer-assisted instruction
- Mathematics -- Study and teaching
- Teaching -- Aids and devices
- Visual perception