מחשוב בכיתת המתמטיקה: אפשרויות שבאות בחשבון - חלק א': על תוכנות ‏/‏

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

בבתי הספר קיימת כיום טכנולוגיה המאפשרת ייצוגים של מושגים מתמטיים, ולימוד מתמטיקה בעזרת כלי חקירה ממוחשבים שוב אינו נדיר. ניסיונות בשימוש בתוכנות מצביעים על אפשרויות לשינוי בדרכי החשיבה המתמטית אצל תלמידי בית הספר העל-יסודי. להלן נדון במספר נושאים שהם מרכזיים וחשובים להבנת המתמטיקה מחד, והם חלק מהביצועים השגורים והזמינים למחשבים מאידך. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)7-13
Number of pages7
Journalעל"ה: עלון למורי המתמטיקה
Volume10
StatePublished - 1992

IHP Publications

  • ihp
  • Algorithms
  • Computer programming
  • Computer software
  • Computer-assisted instruction
  • Mathematics -- Study and teaching
  • Teaching -- Aids and devices
  • Visual perception
  • אלגוריתמים
  • אמצעי עזר להוראה
  • הוראה והדרכה באמצעות מחשבים (לא באינטרנט)
  • ייצוג
  • מתמטיקה -- לימוד והוראה
  • תוכנות מחשבים
  • תפיסה חזותית

Cite this