Abstract
תכניות הלימודים וספרי הלימוד, במיוחד בתחומי דעת המוגדרים הומניסטיים כמו היסטוריה ואזרחות, הם גורמים מרכזיים בהבניה של היררכיית הידע החינוכי בבתי הספר. עקב כך, מחקר ספרי לימוד בעולם עוסק רבות בדרך כלל בתוכניהם של ספרי הלימוד ושל תכניות הלימודים בעיצוב הזיכרון הקולקטיבי ובמקומם בחינוך לשלום. מטרת מאמר זה היא להציע כי מחקר זה יכול לשמש כלי רחב יותר ומשמעותי בידי קובעי המדיניות לשינוי תכניות לימודים לצורך הטבת תהליכי הוראה-למידה ולבחינת תהליכי הערכה. (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 109-116 |
Number of pages | 8 |
Journal | שבילי מחקר |
Volume | 18 |
State | Published - 2012 |
IHP Publications
- ihp
- Education -- Curricula
- Education -- Research
- Textbooks