מחקר ספרי לימוד ככלי בידי מקבלי החלטות בתחום מדיניות החינוך

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

תכניות הלימודים וספרי הלימוד, במיוחד בתחומי דעת המוגדרים הומניסטיים כמו היסטוריה ואזרחות, הם גורמים מרכזיים בהבניה של היררכיית הידע החינוכי בבתי הספר. עקב כך, מחקר ספרי לימוד בעולם עוסק רבות בדרך כלל בתוכניהם של ספרי הלימוד ושל תכניות הלימודים בעיצוב הזיכרון הקולקטיבי ובמקומם בחינוך לשלום. מטרת מאמר זה היא להציע כי מחקר זה יכול לשמש כלי רחב יותר ומשמעותי בידי קובעי המדיניות לשינוי תכניות לימודים לצורך הטבת תהליכי הוראה-למידה ולבחינת תהליכי הערכה. (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)109-116
Number of pages8
Journalשבילי מחקר
Volume18
StatePublished - 2012

IHP Publications

  • ihp
  • Education -- Curricula
  • Education -- Research
  • Textbooks

Cite this