Abstract
המידע באינטרנט נגיש אך לא בהכרח מובן. שטף המידע באינטרנט מקשה על עיבוד המידע והבנתו. תלמידים אינם בודקים את מקורות המידע באינטרנט, ואינם ממזגים מקורות מידע באינטרנט. תלמידים יעבדו ויבינו מידע אינטרנטי אם נשנה את יחסם לידע. מסקנה: יש להקנות לתלמידים תפיסות ביקורתיות של ידע כדי שיתייחסו באופן ביקורתי למידע האינטרנטי. (מתוך המאמר) במסגרת גליון הנושא: "להפיל את האסימון, מה זו הבנה? למה היא חשובה? איך מסבירים אותה? מה מונע אותה? ומה צריך לעשות כדי שתלמידים יבינו?", גיליון ראשון מבין שניים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 75-77 |
Number of pages | 3 |
Journal | הד החינוך |
Volume | 88 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Information technology
- Internet
- Knowledge and learning
- Learning
- School children