מחפשים אחר הבנה

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המידע באינטרנט נגיש אך לא בהכרח מובן. שטף המידע באינטרנט מקשה על עיבוד המידע והבנתו. תלמידים אינם בודקים את מקורות המידע באינטרנט, ואינם ממזגים מקורות מידע באינטרנט. תלמידים יעבדו ויבינו מידע אינטרנטי אם נשנה את יחסם לידע. מסקנה: יש להקנות לתלמידים תפיסות ביקורתיות של ידע כדי שיתייחסו באופן ביקורתי למידע האינטרנטי. (מתוך המאמר) במסגרת גליון הנושא: "להפיל את האסימון, מה זו הבנה? למה היא חשובה? איך מסבירים אותה? מה מונע אותה? ומה צריך לעשות כדי שתלמידים יבינו?", גיליון ראשון מבין שניים.
Original languageHebrew
Pages (from-to)75-77
Number of pages3
Journalהד החינוך
Volume88
Issue number1
StatePublished - 2013

IHP Publications

  • ihp
  • Information technology
  • Internet
  • Knowledge and learning
  • Learning
  • School children
  • אינטרנט
  • הערכת מידע
  • ידע
  • למידה
  • מידע באמצעים אלקטרוניים
  • תלמידים

Cite this