מה מלמד מחקר של שלושים שנים על אפקטיביות של פיתוח מקצועי של מורים? [סקירת ספרות]

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מחקרים, אף כי מעטים, מראים שלמרות תכליתו, פיתוח מקצועי של מורים אינו תמיד מוביל ללמידה מקצועית, כפי שבאה לידי ביטוי בפרקטיקות ההוראה של מורים הנבחנות בתהליכי הערכה שונים, ולהישגי התלמידים כפי שבאים לידי ביטוי במבחנים ארציים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)39-45
Number of pages7
Journalביטאון מכון מופת
Volume63
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Active learning
  • Management
  • School children
  • Teachers
  • Teachers -- In-service training
  • Teaching

Cite this