Abstract
מן התוכן: הצגת הקשר בין שימוש בסמלים גרפיים בקרב אוכלוסיות עם לקויות שפה ותקשורת לבין היכולת להבין את תהליכי ההסמלה
Translated title of the contribution | From symbols to reading: Pathways of children with disabilities to literacy |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | אוריינות ושפה |
Subtitle of host publication | יחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים |
Editors | ע. קורת, ד. ארם |
Place of Publication | ירושלים |
Publisher | הוצאת מאגנס - האוניברסיטה העברית |
Pages | 560-580 |
Number of pages | 21 |
State | Published - 2011 |
Keywords
- אוריינות
- הפרעות בדיבור
- הפרעות בשפה
- חינוך מיוחד
- ילדים
- ליקויים קוגניטיביים
- סמלים
- תקשורת בינאישית