מהסמלה לקריאה: נתיבים בדרכם של ילדים עם צרכים מיוחדים אל האוריינות

Translated title of the contribution: From symbols to reading: Pathways of children with disabilities to literacy

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

מן התוכן: הצגת הקשר בין שימוש בסמלים גרפיים בקרב אוכלוסיות עם לקויות שפה ותקשורת לבין היכולת להבין את תהליכי ההסמלה
Translated title of the contributionFrom symbols to reading: Pathways of children with disabilities to literacy
Original languageHebrew
Title of host publicationאוריינות ושפה
Subtitle of host publicationיחסי גומלין, דו-לשוניות וקשיים
Editorsע. קורת, ד. ארם
Place of Publicationירושלים
Publisherהוצאת מאגנס - האוניברסיטה העברית
Pages560-580
Number of pages21
StatePublished - 2011

Keywords

  • אוריינות
  • הפרעות בדיבור
  • הפרעות בשפה
  • חינוך מיוחד
  • ילדים
  • ליקויים קוגניטיביים
  • סמלים
  • תקשורת בינאישית

Cite this