מהוראה רב-תחומית ללמידה בינתחומית - כוחן של קהילות למידה מתוגברות טכנולוגיה

עדי קידרון, יעל קלי

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

המאמר הנוכחי מתאר איטרציה ראשונה במחקר עיצוב‏ (DBR)‏ במהלכה יושם מודל של קורס בינתחומי המשלב הרצאות גדולות עם קהילות-למידה היברידיות ואינטימיות. המודל פותח במטרה לתת מענה לצורך בקידום מיומנויות הבנה ולמידה בינתחומית תוך ניצול הערך המוסף של קהילות למידה מוגברות טכנולוגיה. ניתוח תשובות הסטודנטים לשאלונים וראיונות נעשה בגישה של כימות נתונים איכותניים על פי צ'י. מעדויות הסטודנטים עולה כי במהלך הקורס הם רכשו הבנה בינתחומית, וכי קהילות הלימוד ההיברידיות היוו מרכיב עיצוב משמעותי. על פי ממצאים ראשוניים אלו נראה כי למודל המוצע ולטכנולוגיה המאפשרת ליישמו פוטנציאל לתמוך בלמידה בינתחומית משמעותית. (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages177-182
Number of pages6
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Interdisciplinary approach to knowledge
  • Learning
  • Team learning approach in education

Cite this