Abstract
המאמר הנוכחי מתאר איטרציה ראשונה במחקר עיצוב (DBR) במהלכה יושם מודל של קורס בינתחומי המשלב הרצאות גדולות עם קהילות-למידה היברידיות ואינטימיות. המודל פותח במטרה לתת מענה לצורך בקידום מיומנויות הבנה ולמידה בינתחומית תוך ניצול הערך המוסף של קהילות למידה מוגברות טכנולוגיה. ניתוח תשובות הסטודנטים לשאלונים וראיונות נעשה בגישה של כימות נתונים איכותניים על פי צ'י. מעדויות הסטודנטים עולה כי במהלך הקורס הם רכשו הבנה בינתחומית, וכי קהילות הלימוד ההיברידיות היוו מרכיב עיצוב משמעותי. על פי ממצאים ראשוניים אלו נראה כי למודל המוצע ולטכנולוגיה המאפשרת ליישמו פוטנציאל לתמוך בלמידה בינתחומית משמעותית. (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 177-182 |
Number of pages | 6 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Interdisciplinary approach to knowledge
- Learning
- Team learning approach in education