Abstract
הקובץ, אשר מתמקד בהכשרת מורים ראשונית (הכשרה במוסדות ההכשרה ובפיקוחם), בא להדגיש את הצורך בהתמודדות מדינתית וחינוכית עם שאלת הייחוד הלאומי-תרבותי של פרחי ההוראה (המתכשרים) הערבים. הספר שואל בעיקר שאלה פשוטה אשר התשובה עליה מורכבת ונפרשת לאורך כל מאמריו: מה מיוחד בהכשרת המורים הערבים? (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Teacher Education Policy in Israel: The Demand for National and Pedagogical Recognition |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | הכשרת מורים בחברה הפלסטינית בישראל |
Subtitle of host publication | פרקטיקות מוסדיות ומדיניות חינוכית |
Editors | Ayman Agbaria |
Place of Publication | Tel Aviv |
Publisher | רסלינג |
Pages | 11-47 |
Number of pages | 37 |
State | Published - 2013 |
Keywords
- הכשרת מורים
- ערבים בישראל -- חינוך
- הישגים בלימודים
- מכללות להכשרת מורים וגננות
- שוויון הזדמנויות בחינוך
- הזכות לחינוך
- Discrimination in education
- Teachers colleges
- Academic achievement
- Palestinian Arabs -- Education -- Israel
- Teachers -- Training of