Abstract
התפתחותה של תיירות היין ברחבי העולם לוותה במחקר אקדמי מפותח, הן לגבי המוצר התיירותי והן לגבי מאפייניהם של הצרכנים – תיירי היין. במחקרים שונים נמצא כי קיים דמיון רב בין המאפיינים הסוציו-דמוגרפים של תיירי היין וחובבי היין, וכי מבקרים ביקבים הם אנשים הצורכים יין באופן קבוע, בעלי ידע ממוצע עד רב בנושא יין, המבקרים ביקבים ובאזורי יין מספר פעמים בשנה. המעורבות שלהם בתחום היין באה לידי ביטוי בהתנהגות הצרכנית היום-יומית שלהם ובהתנהגות התיירותית שלהם, כולל בחירת יעד לטיול או לחופשה בהתאם למקור היינות האהובים עליהם וההיצע התיירותי באותו אזור. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 40-57 |
Number of pages | 18 |
Journal | אופקים בגאוגרפיה |
Volume | 75 |
State | Published - 2010 |
IHP Publications
- ihp
- Consumers
- Decision making
- Golan Heights (Israel)
- Grapes
- Human behavior
- Lifestyles
- Marketing
- Wine tourism
- Wineries -- Israel