Abstract
בפרק זה מוצג המחקר הכמותי רחב היקף שהשתתפו בו כ-300 מורות ומורים חדשים. במחקר מיפינו את דרכי הלמידה המקצועית של מורים חדשים ואפיינו בתוכן שני דפוסים מרכזיים שעלו מדברי המורים ומהתשובות בשאלון סגור: דפוס למידה עצמאית-הזדמנותית ודפוס למידה מעמיתים ומבעלי סמכות. (מתוך המאמר)
| Original language | Hebrew |
|---|---|
| Title of host publication | מלמידת מורות לביצועי הוראה |
| Subtitle of host publication | מורות חדשות בסביבות הוראה מגוונות |
| Editors | לילי אורלנד-ברק, צפריר גולדברג |
| Place of Publication | תל אביב |
| Publisher | מכון מופ"ת |
| Pages | 25-47 |
| Number of pages | 23 |
| ISBN (Print) | 9789655302301 |
| State | Published - 2024 |
IHP Publications
- ihp
- First year teachers
- Learning
- Teachers -- In-service training
- Teachers
- Peer teaching
- Schools
- Teaching
- Self-culture
- Mentoring in education
Danacode Identifier
- DanaCode
- 076900002598