Abstract
מאמר זה יפתח בתיאור הדרכים השונות ליישום פדגוגיה מתבוננת. בהמשכו אציג את ההנחות העומדות ביסוד גישה זו, ובאמצעותן אבאר את המכנה המשותף של אמצעי היישום המגוונים. על בסיס אלה יוצע לבסוף מודל אפשרי להתפתחות ליבת קיומו המיטבי של האדם. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | פדגוגיה מתבוננת ותיקון עולם (קובץ בעריכת לילך ניישטט-בורנשטיין ונטע בר יוסף-פז) |
Place of Publication | בני ברק |
Publisher | מכון מופ"ת; סמינר הקיבוצים |
Pages | 49-55 |
Number of pages | 7 |
ISBN (Print) | 9789650211646 |
State | Published - 2022 |
IHP Publications
- ihp
- Education
- Humanism
- Personality development
- Spiritual life
- Spirituality
- הומניזם
- התפתחות האישיות
- חינוך
- רוחניות