לבוא אל היופי ברטט ובצניעות, בפרשנות וביצירתיות

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

במאמר מצוטטים שני טקסטיים תלמודיים, בהם מזהה המחבר באופן ברור ביותר דיון מהותי ונוקב בסוגיה של רוחבה של פרשנות אישית, ואי היכולת או אולי אפילו האיסור לצמצם את טווח הפרשנות לכדי מהות קונקרטית מוגבלת, סופית וחד ממדית. המחבר מוצא בטקסטים אלו קריאות כיוון וציווי לכולנו, העוסקים במלאכת החנוך וההוראה.
Original languageHebrew
Pages (from-to)145-147
Journalמחשבה רב-תחומית בחינוך ההומניסטי
Volume3
StatePublished - 2008

Cite this