כיכר השוק הומה? על הגיוון התרבותי בערוצי הטלוויזיה המסחריים בישראל ועל הדרכים לשיפורו

Translated title of the contribution: Multi-cultural diversity in TV commercial broadcasting in Israel and ways to improve it

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Translated title of the contributionMulti-cultural diversity in TV commercial broadcasting in Israel and ways to improve it
Original languageHebrew
Title of host publicationדמוקרטיה ותקשורת
Subtitle of host publicationמבטים הדדיים
Editorsענת פירסט, פול פרוש
Place of Publicationרעננה
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה
Pages131-161
Number of pages31
StatePublished - 2007

Keywords

  • אמצעי התקשורת -- היבטים פוליטיים
  • Democracy
  • דמוקרטיה
  • Mass media -- Political aspects
  • חופש המידע
  • Freedom of information
  • תקשורת -- היבטים פוליטיים
  • Communication -- Political aspects
  • גלובליזציה -- היבטים פוליטיים
  • Globalization -- Political aspects

Cite this