Abstract
שתי חוקרות ישראליות מובילות בתחום תיאטרון לילדים מנסות לברר האם וכיצד ילדי גן דוברים את שפת המוסכמות של הבמה, אולי טוב מאיתנו, המבוגרים. מאמר אופטימי ביחס לעתידה של אמנות ארכאית בעידן הפרפורמנס הדיגיטלי והזום. המאמר מתמקד בחוויית הצפייה של ילדים (גן חובה, גילאי 5-6) במטרה לזהות תהליכי התקבלות על בסיס סמיוטי, ועל בסיס תפיסת "רוחק אסתטי". יוצג כאן כיוון הבוחן באיזה אופן ילדי גן עושים שימוש בשפת הסימנים כאשר הם מדברים אודות החוויה התיאטרונית שלהם.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 309-328 |
Number of pages | 20 |
Journal | תיאטרון: רבעון לתיאטרון עכשווי |
Volume | 49-50 |
State | Published - 2022 |