Abstract
מאמר זה יעסוק בחינוך בגישה רב-תרבותית של ילדי עולים וילדים אחרים שעברית אינה השפה הראשונה שלהם, והם רוכשים אותה בגן כשפה נוספת. לכל אורך המאמר מחברות המאמר מראות כיצד השפה מהווה אחד האמצעים שמובילים את תהליך הקליטה וההשתלבות של הילדים בגן. זאת בניגוד לגישות הרואות בשפה מכשול שמעכב את תהליך הקליטה, וטוענות שיש להשיג שליטה מסויימת בשפה העברית לפני שתהליך הקליטה מתחיל. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 84-95 |
Number of pages | 12 |
Journal | הד האולפן החדש: להנחלת העברית ותרבותה |
Volume | 105 |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- Early childhood education
- Kindergarten
- Multicultural education
- Multiculturalism
- Multilingualism
- Nursery schools
- Physical education for children
- Preschool children
- Second language acquisition