Abstract
חישבו רגע על הפעם האחרונה בה נפגשתם עם רופא - בין עם רופא פרטי, רוקח בקופת חולים או רופא בבית חולים. האם הרגשתם שהוא נחמד באופן טבעי או שמא הוא התאמץ להיות נחמד? מחקר חדש בחן את האותנטיות של רגשות הרופאים. מחקר זה מצא כי תמיכה חברתית שמקבל רופא מרופאים אחרים משפיעה על האופן בו הוא מטפל בחולים. אז בפעם הבאה שאתם מבקרים אצל הרופא, תקוו שהוא מקבל תמיכה חברתית במחלקה... (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 4-5 |
Number of pages | 2 |
Journal | מצוינות בשירות |
Volume | 4 |
State | Published - 2012 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Customer services
- Emotions
- Physicians
- Physician and patient
- Social networks