זיוף רגשות במפגש שירות בין רופא לחולה

טלי סגר-גוטמן

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

חישבו רגע על הפעם האחרונה בה נפגשתם עם רופא - בין עם רופא פרטי, רוקח בקופת חולים או רופא בבית חולים. האם הרגשתם שהוא נחמד באופן טבעי או שמא הוא התאמץ להיות נחמד? מחקר חדש בחן את האותנטיות של רגשות הרופאים. מחקר זה מצא כי תמיכה חברתית שמקבל רופא מרופאים אחרים משפיעה על האופן בו הוא מטפל בחולים. אז בפעם הבאה שאתם מבקרים אצל הרופא, תקוו שהוא מקבל תמיכה חברתית במחלקה... (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)4-5
Number of pages2
Journalמצוינות בשירות
Volume4
StatePublished - 2012
Externally publishedYes

IHP Publications

  • ihp
  • Customer services
  • Emotions
  • Physicians
  • Physician and patient
  • Social networks

Cite this