Abstract
כדי לשפר את האבחון והטיפול בהפרעת עיבוד שמיעתי מרכזי (APD) הציעה החברה הבריטית לאודיולוגיה להגדירה כהפרעה בעיבוד של גירויים לא מילוליים. עם זאת, הידע הקיים בנוגע להתפתחות העיבוד השמיעתי בגילאי בית הספר אינו מאפשר שימוש קליני מושכל במדדי הבחנה שמיעתית לא מילולית. מטרת המחקר המדווח במאמר היתה לבחון את תרומתם של גורמים סנסוריים ולא סנסוריים להתפתחות ספי הבחנה שונים של מתבגרים בני 14 ו-18, עם ובלי לקויות למידה, על ידי שימוש בשתי פרוצדורות פסיכופיזיות הנבדלות זו מזו בדרישותיהן ההתנהגותיות. נמצא כי מידת ההתפתחות היתה תלויה הן בשיטת המדידה והן בפרמטר הנמדד. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 61-74 |
Number of pages | 14 |
Journal | דש: דיבור שפה ושמיעה |
Volume | 29 |
State | Published - 2010 |
IHP Publications
- ihp
- Adolescence
- Coming of age
- Learning disabilities