Abstract
המכללות האקדמיות לחינוך ובתי הספר לחינוך באוניברסיטאות הם שותפים מרכזיים ליישום של מדיניות ההתפתחות המקצועית של מורים במסגרת הסכם "אופק חדש" הסכם זה עיגן באופן רציף את תהליך ההתפתחות המקצועית וקשר אותו לקידום המורים הן בהיררכיית בית הספר והן בסולם השכר. מחקר זה בודק את עמדת המכללות האקדמיות לחינוך ובתי הספר לחינוך באוניברסיטאות כלפי מתווה ההתפתחות המקצועית של מורים על פי "אופק חדש". (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 89-97 |
Number of pages | 9 |
Journal | שבילי מחקר |
Volume | 18 |
State | Published - 2012 |
IHP Publications
- ihp
- School improvement programs
- Teachers -- In-service training
- Teachers' contracts
- Universities and colleges