Abstract
המאמר מתמקד בהתנהגות המידע ( מכלול התנהגויות אנושיות בהקשר של מקורות מידע וערוצי מידע) של לקוחות הספרייה האקדמית ובוחן אותה משלוש נקודות מבט: משתמשי הספריה, הספרנים ורשומות (לוגים( ממערכות המידע של הספריה. מחקרה של המחברת מתמקד באופן שבו ספריות אקדמיות מתאימות את ממשקי החיפוש שלהן לצרכים ולדרישות של לקוחותיהן בלי לפגוע בתפקידן כספקיות גישה למידע איכות ואקדמי, ובד בבד להמשיך להיות קשובות לחידושים טכנולוגיים ולצורכי מידע חדשים. (מתוך המאמר) הערות: שער ראשון: נגישות למידע בהשכלה הגבוהה
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | אתיקה ופניקה בעולם המידענות, זכויות היוצרים והפרסום האקדמי |
Editors | ליאת יוספסברג בן-יהושע, דניאל שפרלינג, עמליה רן |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 54-83 |
State | Published - 2021 |