התנהגות מידע של לקוחות הספרייה האקדמית: ספרייה בישראל כחקר מקרה

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

המאמר מתמקד בהתנהגות המידע ( מכלול התנהגויות אנושיות בהקשר של מקורות מידע וערוצי מידע) של לקוחות הספרייה האקדמית ובוחן אותה משלוש נקודות מבט: משתמשי הספריה, הספרנים ורשומות (לוגים( ממערכות המידע של הספריה. מחקרה של המחברת מתמקד באופן שבו ספריות אקדמיות מתאימות את ממשקי החיפוש שלהן לצרכים ולדרישות של לקוחותיהן בלי לפגוע בתפקידן כספקיות גישה למידע איכות ואקדמי, ובד בבד להמשיך להיות קשובות לחידושים טכנולוגיים ולצורכי מידע חדשים. (מתוך המאמר) הערות: שער ראשון: נגישות למידע בהשכלה הגבוהה
Original languageHebrew
Title of host publicationאתיקה ופניקה בעולם המידענות, זכויות היוצרים והפרסום האקדמי
Editorsליאת יוספסברג בן-יהושע, דניאל שפרלינג, עמליה רן
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages54-83
StatePublished - 2021

Cite this