Abstract
המאמר מתאר מחקר הערכה אשר בחן את השפעתה של תכנית השתלמות בנושא תקשורת תומכת וחליפית על רמת הידע, המיומנות, השינויים בעמדות ובמיתוסים של אנשי צוותים טיפוליים וחינוכיים, המטפלים ביחידים עם לקויות תקשורתיות שהשתתפו בקורס. שיטת המחקר: מחקר כמותי ומחקר איכותני.
Translated title of the contribution | AAC continuing-education programs for multi-disciplinary teams - Does it make a difference? |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 24-31 |
Number of pages | 8 |
Journal | תקשורת תומכת וחליפית |
Volume | 27 |
State | Published - Jul 2011 |
Keywords
- תקשורת תומכת וחליפית
- צוות רב-מקצועי
- השתלמויות
- השתלמויות עובדי הוראה
- Teachers -- In-service training
- Employees -- Training of
- Social service -- Teamwork
- Teams in the workplace
- Communication devices for people with disabilities
- People with disabilities -- Means of communication
IHP Publications
- ihp
- תקשורת תומכת וחליפית
- Communication devices for people with disabilities
- People with disabilities -- Means of communication
- צוות רב-מקצועי
- Social service -- Teamwork
- Teams in the workplace
- השתלמויות
- Employees -- Training of
- השתלמויות עובדי הוראה
- Teachers -- In-service training