Abstract
המאמר מתאר מחקר הערכה אשר בחן את השפעתה של תכנית השתלמות בנושא תקשורת תומכת וחליפית על רמת הידע, המיומנות, השינויים בעמדות ובמיתוסים של אנשי צוותים טיפוליים וחינוכיים, המטפלים ביחידים עם לקויות תקשורתיות שהשתתפו בקורס. שיטת המחקר: מחקר כמותי ומחקר איכותני.
Translated title of the contribution | AAC continuing-education programs for multi-disciplinary teams - Does it make a difference? |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 24-31 |
Number of pages | 8 |
Journal | תקשורת תומכת וחליפית |
Volume | 27 |
State | Published - 2011 |
IHP Publications
- ihp
- Communication devices for people with disabilities
- Employees -- Training of
- People with disabilities -- Means of communication
- Social service -- Teamwork
- Teachers -- In-service training
- Teams in the workplace