השפעת למידה סדרתית ואקראית על תהליכי למידת מיומנויות מוטוריות בקרב ילדים לקוי למידה

Translated title of the contribution: The effectiveness of block and random practices on learning of motor skills among children with learning disabilities

מלכה אמיר, אורית חצרוני, רוני לידור

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מחקר זה נועד לבחון את ההשפעה של הפרעות בקונטקסט (הפרעות בתוכן הלמידה) על רכישה, שחזור והעברה של מיומנות מוטורית עדינה בקרב ילדים בגילאי 6-7. לשם כך נבדקו 78 ילדים בשתי קבוצות: ילדים בעלי ליקויי למידה וילדים ללא ליקויי למידה. ממצאי המחקר הראו שהישגי הזמן של הנבדקים בעלי ליקויי הלמידה שהותאמו בלמידה אקראית היו טובים יותר מהישגי שאר קבוצות הלמידה בשלב הרכישה והשחזור. ממצאים אלו מעידים שילדים בעלי ליקויי למידה עשויים להפיק תועלת מהפרעות בקונטקסט בזמן למידת מיומנויות מוטוריות. ממצאי מחקר זה עשויים לסייע לצוותי הוראה לתכנן ביעילות תהליכי הוראה ולמידה של מיומנויות מוטוריות
Translated title of the contributionThe effectiveness of block and random practices on learning of motor skills among children with learning disabilities
Original languageHebrew
Pages (from-to)119-143
Number of pages25
Journalעיונים בחינוך:כתב עת לעיון ומחקר בחינוך
Volume5
Issue number2
StatePublished - 2003

IHP Publications

  • ihp
  • Learning
  • Learning disabilities
  • Motor ability
  • Motor learning

Cite this