Abstract
הערות: פניית משתמש לספרן היעץ מחייבת ראיון קצר, הכולל שאלות מכוונות, שמטרתו להבהיר ולהרחיב וכן לצמצם ולהגדיר את בקשת המשתמש, וזאת בכדי שהספרן יפתח אסטרטגיית חיפוש יעילה ויכוון את המשתמש למאגרי המידע המתאימים ביותר לצרכיו. במאמר מוגדר ראיון היעץ, נבחנים חלקה ותרומתה של ה"שאלה" בראיון זה ונסקרים סוגי שאלות וכללים לזיהוי ומיון שלהן. לאחר סקירת ספרות בנושא, נראה כי לשאלה תפקיד עיקרי ומשמעותי בהצלחת ראיון היעץ והשגת שביעות רצון הדדית מהמפגש של ספרן יעץ - משתמש המידע (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 15-18 |
Journal | מידע וספרנות: כתב-העת של אגודת הספריות המיוחדות ומרכזי המידע בישראל |
Volume | 30 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2007 |