הפילוסופיה החינוכית של תומס גרין:היבטים ביקורתיים

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר ביקורת על קביעתו של הוגה הדעות והפילוסוף של החינוך, האמריקני תומס גרין, שאחת ממטרות ההוראה היא לעצב, לארגן או לשקם את מערכת האמונות הסבירות של התמיד. המאמר חולק על מסקנה מרכזית זו של גרין ומתווכח עימה. טענת המאמר היא כי גישתו של גרין אינה מתיישבת עם המציאות הנהוגה במערכת החינוך. Refereed/Peer-reviewed
Original languageHebrew
Pages (from-to)216- 225
Number of pages10
Journalעיון ומחקר בהכשרת מורים
Volume11
StatePublished - 2008

IHP Publications

  • ihp
  • Education -- Philosophy
  • Faith
  • Moral education
  • School children
  • Teacher-student relationships
  • Teaching

Cite this