Abstract
מאמר ביקורת על קביעתו של הוגה הדעות והפילוסוף של החינוך, האמריקני תומס גרין, שאחת ממטרות ההוראה היא לעצב, לארגן או לשקם את מערכת האמונות הסבירות של התמיד. המאמר חולק על מסקנה מרכזית זו של גרין ומתווכח עימה. טענת המאמר היא כי גישתו של גרין אינה מתיישבת עם המציאות הנהוגה במערכת החינוך.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 216- 225 |
Number of pages | 10 |
Journal | עיון ומחקר בהכשרת מורים |
Volume | 11 |
State | Published - 2008 |
IHP Publications
- ihp
- Education -- Philosophy
- Faith
- Moral education
- School children
- Teacher-student relationships
- Teaching
- אמונה
- גרין, תומס
- הוראה
- חינוך לערכים
- מורים ותלמידים
- פילוסופיה של החינוך
- תלמידים