Abstract
משוב אפקטיבי שניתן במסגרת הערכת מורים מאפשר למורים להתפתח ומסייע להם לשפר את מיומנויותיהם בכך שהוא מזהה עבורם היבטים חזקים וחלשים בהוראתם, ומשפר את האופן שבו הם מתקשרים עם תלמידיהם. הערכה מקצועית של מורים מאשרת מחדש למורים שהם מבצעים עבודה ראויה, והיא מיידעת קהלים נוספים דוגמת הורים לתלמידים באשר לביצועיהם. בספרות ובמסמכי מדיניות ההערכה של מדינות שונות נהוג להבחין בין שתי גישות להערכה: הערכה מעצבת והערכה מסכמת, בעיקר בהתאם למטרות העומדות בבסיסה. במאמר בוחן המחבר את שני סוגי ההערכות ומצביע על המודל הרצוי לדעתו.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 91-95 |
Number of pages | 5 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
Volume | 57 |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- Effective teaching
- Feedback (Psychology)
- Teachers -- Evaluation
- Teachers -- In-service training
- Teaching