הערך המוסף של האינטרנט ללמידת חקר

Translated title of the contribution: The Added-Value of the Internet for Inquiry Learning

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

מן התוכן: המאמר מבקש לעמוד על תרומתה של רשת האינטרנט ללמידת החקר בבית הספר. מתוארים המאפיינים של האינטרנט כסביבת חקר ומוצג ערך המוסף של מאפיינים אלו ללמידת החקר. בצד הדיון במיומנויות הדרושות לתלמידים על מנת לעשות שימוש באינטרנט כסביבת חקר, ובהבדלים שבין מיומנויות אלה למיומנויות חקר שלא באמצעות האינטרנט, נסקרים הקשיים האופייניים בהם נתקלים תלמידים בבואם להשתמש באינטרנט ככלי חקר. לסיום מובא דיון במודלים השונים היכולים לסייע למורים ליישם למידת חקר מתוקשבת, ובמיוחד במודל ה-Webquest.
Translated title of the contributionThe Added-Value of the Internet for Inquiry Learning
Original languageHebrew
Title of host publicationלמידה בדרך החקר
Subtitle of host publicationאתגר מתמשך
Editorsענת זהר
Place of PublicationJerusalem
Publisherהוצאת מאגנס - האוניברסיטה העברית
Chapter3
Pages308-341
Number of pages34
StatePublished - 2006

Bibliographical note

בתוך: זוהר, ע. (עורכת): למידה בדרך החקר: אתגר מתמשך. ירושלים: מאגנס, 2007, 308-341.

Keywords

  • אינטרנט
  • הוראה בדרכי חקר
  • מודלים
  • רשתות מחשבים

Cite this