Abstract
מן התוכן: המאמר מבקש לעמוד על תרומתה של רשת האינטרנט ללמידת החקר בבית הספר. מתוארים המאפיינים של האינטרנט כסביבת חקר ומוצג ערך המוסף של מאפיינים אלו ללמידת החקר. בצד הדיון במיומנויות הדרושות לתלמידים על מנת לעשות שימוש באינטרנט כסביבת חקר, ובהבדלים שבין מיומנויות אלה למיומנויות חקר שלא באמצעות האינטרנט, נסקרים הקשיים האופייניים בהם נתקלים תלמידים בבואם להשתמש באינטרנט ככלי חקר. לסיום מובא דיון במודלים השונים היכולים לסייע למורים ליישם למידת חקר מתוקשבת, ובמיוחד במודל ה-Webquest.
Translated title of the contribution | The Added-Value of the Internet for Inquiry Learning |
---|---|
Original language | Hebrew |
Title of host publication | למידה בדרך החקר |
Subtitle of host publication | אתגר מתמשך |
Editors | ענת זהר |
Place of Publication | Jerusalem |
Publisher | הוצאת מאגנס - האוניברסיטה העברית |
Chapter | 3 |
Pages | 308-341 |
Number of pages | 34 |
State | Published - 2006 |
Bibliographical note
בתוך: זוהר, ע. (עורכת): למידה בדרך החקר: אתגר מתמשך. ירושלים: מאגנס, 2007, 308-341.Keywords
- אינטרנט
- הוראה בדרכי חקר
- מודלים
- רשתות מחשבים