המטבע שמתחת לפנס

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

במקום לחפש שוק חדש למוצרים שלכם, כולל הצעה שיווקית תחרותית וקורצת ופרסומת שתגדיל את המכירות בעוד חצי אחוז, כדאי להתבונן מתחת לאף (או אולי מתחת לפנס), במקומות שבהם הלקוחות שלכם מבלים את רוב מחזור חייהם הצרכניים: בשירות, בהחלפה ובתיקונים. איך להגדיל רווחיות באמצעות ה-After Sale? (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Pages (from-to)40-42
Number of pages3
Journalסטטוס: הירחון לחשיבה ניהולית
Volume183
StatePublished - 2006

IHP Publications

  • ihp
  • Customer relations -- Management
  • Profit
  • Sales

Cite this