Abstract
במאמר טוען המחבר כי החינוך במדינת ישראל עדיין קשור במידה רבה לאידיאולוגיה. דבר זה מביא לגישה חיונית של אינדוקטרינציה. הגורמת לפרוד והמסכות את הדמוקרטיה הישראלית. המחבר מציע הבנה אחרת של החינוך ורואה בו שאיפה להשיג את הטוב. חינוך מעין זה יכול להיות מעוגן בתיאולוגיה המבינה את האל כהורה וכמורה במקום כשליט כל יכול
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 165-185 |
Number of pages | 21 |
Journal | הגות |
Volume | 3-4 |
State | Published - 2002 |
IHP Publications
- ihp
- Democracy -- Study and teaching
- Education
- Education -- History
- Education -- Israel -- Administration
- Education -- Political aspects
- Ideology
- Israel -- Social conditions
- Jews -- History -- 1789-
- Judaism
- Moral education
- Schools
- Zionism