Abstract
למחקר היו שתי מטרות עיקריות: האחת, לבדוק כיצד קשור רכיב השכר "החזר הוצאות רכב" למערך ההחלטות של עובדי ציבור באשר לרכישת רכב ולשימוש בו בהגעה לעבודה. מטרה נוספת היתה לבחון את מידת הנכונות להמיר רכיב שכר זה בתחליף שאינו מחייב החזקת רכב פרטי, ולעמוד על מאפייני העובדים המוכנים לשקול להמיר את הרכיב, בהשוואה לאלה שלא. כלי המחקר המרכזי היה סקר עובדים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 26-29 |
Number of pages | 4 |
Journal | תנועה ותחבורה |
Volume | 129 |
State | Published - 2019 |
IHP Publications
- ihp
- Automobiles
- Automobiles -- Cost of operation