Abstract
מאמר זה בא לתאר מחקר הבוחן את התרומה של דרך חדשה להוראת אופרטורים מתמטיים לתלמידי תיכון. הדרך מבוססת על הכללה מדורגת של אופרטור מתמטי, ויצירת תבנית להוראה. ההוראה נעשית באמצעות פעילויות ביישום ממוחשב, אשר מאפשר לתלמידים הצגה של תהליכי חישוב עם מספרים בגדלים שונים באמצעות סימולציה גרפית.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | ינואר 2011 |
Journal | הבטים בהוראת מדעי המחשב |
State | Published - 2011 |
IHP Publications
- ihp
- מתמטיקה -- לימוד והוראה
- Mathematics -- Study and teaching
- הוראה והדרכה באמצעות מחשבים (לא באינטרנט)
- Computer-assisted instruction
- תוכנות מחשבים
- Computer programming
- Computer software
- אלגוריתמים
- Algorithms