Abstract
מאמר זה בא לתאר מחקר הבוחן את התרומה של דרך חדשה להוראת אופרטורים מתמטיים לתלמידי תיכון. הדרך מבוססת על הכללה מדורגת של אופרטור מתמטי, ויצירת תבנית להוראה. ההוראה נעשית באמצעות פעילויות ביישום ממוחשב, אשר מאפשר לתלמידים הצגה של תהליכי חישוב עם מספרים בגדלים שונים באמצעות סימולציה גרפית.
Translated title of the contribution | Gradual Teaching of Mathematical Operators through Parameterization and Programming |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 8-15 |
Number of pages | 8 |
Journal | הבטים בהוראת מדעי המחשב |
Volume | 33 |
State | Published - Jan 2011 |
Keywords
- מתמטיקה -- לימוד והוראה
- הוראה והדרכה באמצעות מחשבים (לא באינטרנט)
- תוכנות מחשבים
- אלגוריתמים
- Algorithms
- Computer programming
- Computer software
- Computer-assisted instruction
- Mathematics -- Study and teaching