הוראה מדורגת של אופרטור מתמטי באמצעות פרמטריזציה ותיכנות

Translated title of the contribution: Gradual Teaching of Mathematical Operators through Parameterization and Programming

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה בא לתאר מחקר הבוחן את התרומה של דרך חדשה להוראת אופרטורים מתמטיים לתלמידי תיכון. הדרך מבוססת על הכללה מדורגת של אופרטור מתמטי, ויצירת תבנית להוראה. ההוראה נעשית באמצעות פעילויות ביישום ממוחשב, אשר מאפשר לתלמידים הצגה של תהליכי חישוב עם מספרים בגדלים שונים באמצעות סימולציה גרפית.
Translated title of the contributionGradual Teaching of Mathematical Operators through Parameterization and Programming
Original languageHebrew
Pages (from-to)8-15
Number of pages8
Journalהבטים בהוראת מדעי המחשב
Volume33
StatePublished - Jan 2011

Keywords

  • מתמטיקה -- לימוד והוראה
  • הוראה והדרכה באמצעות מחשבים (לא באינטרנט)
  • תוכנות מחשבים
  • אלגוריתמים
  • Algorithms
  • Computer programming
  • Computer software
  • Computer-assisted instruction
  • Mathematics -- Study and teaching

Cite this