הגיון המכונה, הגיון השוק, הגיון האדם

גליה שפירא, חגי קופרמינץ

    Research output: Contribution to journalArticle

    Abstract

    הגישות המדעיות והכלכליות השתלטו גם על בתי הספר. הערכה אגרסיבית, הנעשית לפי אמות מידה כלליות ומוחלטות, היא ראש החץ. המאבק להערכה אחרת - הערכה עם פנים אנושיות - הוא ניסיון לאחות את הקרעים ולחבר מחדש את האדם השלם (מתוך המאמר).
    Original languageHebrew
    Pages (from-to)48-50
    Number of pages3
    Journalהד החינוך
    Volume81
    Issue number7
    StatePublished - 2007

    IHP Publications

    • ihp
    • Education -- Economic aspects
    • Educational tests and measurements
    • Evaluation
    • Learning
    • Measurement
    • School children

    Cite this