הבעה מילולית של ילדי כיתה א' בעת פעילות בחומר פורמלי לא-מילולי: דו"ח ניסוי

פרלה נשר, תמר כתריאל

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

הניסוי המתואר במאמר, נוגע לחומר גיאומטרי, שפותח על ידי היחידה לתכניות למודים של משרד החנוך והתרבות לנושא הטרנספורמציות האיזומטריות. כוונת הניסוי היתה ללמד מושגים מסוימים בתחום הגיאומטריה בדרך אקסטנציונלית, ודרכי מיקוד הקשב של הילד לקריטריונים, המאפיינים את המושגים באמצעות המערכת הלשונית, הם שעמדו במרכז הניסוי.
Original languageHebrew
Pages (from-to)67-80
Number of pages14
Journalעיונים בחינוך: כתב עת למחקר בחינוך
Volume13
StatePublished - 1977

IHP Publications

  • ihp
  • גיאומטריה -- לימוד והוראה
  • Geometry -- Study and teaching
  • תלמידים בבית הספר היסודי
  • School children
  • הבעה בעל פה
  • Oral communication
  • המשגה
  • Concepts
  • הישגים לימודיים
  • Academic achievement
  • אוצר מילים
  • Vocabulary

Cite this