הבעה מילולית של ילדי כיתה א' בעת פעילות בחומר פורמלי לא-מילולי: דו"ח ניסוי

פרלה נשר, תמר כתריאל

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

הניסוי המתואר במאמר, נוגע לחומר גיאומטרי, שפותח על ידי היחידה לתכניות למודים של משרד החנוך והתרבות לנושא הטרנספורמציות האיזומטריות. כוונת הניסוי היתה ללמד מושגים מסוימים בתחום הגיאומטריה בדרך אקסטנציונלית, ודרכי מיקוד הקשב של הילד לקריטריונים, המאפיינים את המושגים באמצעות המערכת הלשונית, הם שעמדו במרכז הניסוי. Refereed/Peer-reviewed
Original languageHebrew
Pages (from-to)67-80
Number of pages14
Journalעיונים בחינוך:כתב עת לעיון ומחקר בחינוך
Volume13
StatePublished - 1977

IHP Publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Concepts
  • Geometry -- Study and teaching
  • Oral communication
  • School children
  • Vocabulary

Cite this