האם ניתן ללמוד מתוך התוכן הקיים במדיה החברתית על הצרכים של משתמשי הדרך?

אילת גל-צור, צבי קופליק, עינת מינקוב, איתי שור, סוזן גרנט-מולר, סילביו נוצ'רה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מאמר זה סוקר את הקטגוריות השונות של מדיה חברתית, מאפייני התוכן האגור בה, וכיצד מאפיינים אלה משתקפים בתוכן הנוגע למערכת התחבורה ובאופן הגדרת המטרות המנחות את תהליך הפקת המידע התחבורתי. דוגמאות מאתרי מדיה חברתית בארץ משולבות במאמר על מנת לבסס את ההכרה כי תחום זה רלוונטי גם למקבלי ההחלטות בתחום התחבורה בישראל. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)84-101
Number of pages18
Journalתכנון
Volume12
Issue number2
StatePublished - 2015

IHP Publications

  • ihp
  • Computer users
  • Information retrieval
  • Information technology
  • Israel -- Transportation
  • Online social networks
  • Social media
  • Transportation -- Planning
  • Twitter
  • אחזור מידע
  • טויטר
  • טכנולוגיית המידע
  • מדיה חברתית
  • מידע ברשת האינטרנט
  • משתמשים במחשבים
  • רשתות חברתיות באינטרנט
  • תחבורה (אוירית, יבשתית וימית)
  • תכנון תחבורה

Cite this