Abstract
מאמר זה סוקר את הקטגוריות השונות של מדיה חברתית, מאפייני התוכן האגור בה, וכיצד מאפיינים אלה משתקפים בתוכן הנוגע למערכת התחבורה ובאופן הגדרת המטרות המנחות את תהליך הפקת המידע התחבורתי. דוגמאות מאתרי מדיה חברתית בארץ משולבות במאמר על מנת לבסס את ההכרה כי תחום זה רלוונטי גם למקבלי ההחלטות בתחום התחבורה בישראל. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 84-101 |
Number of pages | 18 |
Journal | תכנון |
Volume | 12 |
Issue number | 2 |
State | Published - 2015 |
IHP Publications
- ihp
- Computer users
- Electronic information resources
- Information retrieval
- Information technology
- Internet searching
- Israel -- Transportation
- Online social networks
- Social media
- Transportation -- Planning