Abstract
במאמר זה מבקשים הכותבים להתמקד בחשיפתם של סמלים לאומיים ושל משמעות הגבול המדיני-גאוגרפי, המקופלים בדימוי האמריקני העולה מן הפרסום בעיתונים המודפסים העיקריים בישראל בשנות התשעים. לדעת הכותבים, היבט זה מעשיר את הדיון בנושא האמריקניזציה של החברה הישראלית, ותורם לו תרומה כפולה: ראשית, הפרסומת מלמדת רבות על ערכיה של חברה ועל השינויים החברתיים, התרבותיים והכלכליים המתחוללים בה. שנית, עצם הדיון בפרסומת מגביל את סיפור המיתוס האמריקני רק לאותם חלקים בחברה הישראלית שאכן נחשפים לה
Translated title of the contribution | Jerusalemite Longing for New York: The Manifestation of American Imagery in Israeli Advertisement |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 652-670 |
Number of pages | 19 |
Journal | מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות |
Volume | 42 |
Issue number | 4 |
State | Published - 2003 |
IHP Publications
- ihp
- Advertising, Newspaper
- Americanization