גישה חינוכית הומניסטית בגן הילדים: שוויון, דיאלוג והמפגש עם המציאות הישראלית

יאיר זיו, משה פולטורק

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

הפרק הנוכחי אינו מתייחס באופן ספציפי לגישות הייחודיות שצמחו במכללת אורנים לאורך השנים ( אף שהוא נוגע בקצרה בחלקן ) . מטרה זו מכוסה היטב בפרקים האחרים של הספר . תחת זאת, אנו מבקשים לתהות על קנקנה של תפיסת החינוך ההומניסטי באופן רחב יותר. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהחינוך הקיבוצי בגיל הרך
Subtitle of host publicationהמסע הפדגוגי של מכללת אורנים
Editorsיעל פויס
Place of Publicationתל-אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pages337-355
Number of pages19
ISBN (Print)9789655302363
StatePublished - 2024

IHP Publications

  • ihp
  • Education, Humanistic
  • Early childhood education
  • Physical education for children
  • Kindergarten
  • Nursery schools
  • Preschool children
  • Equality
  • Dialogue
  • Attachment behavior
  • Humanism
  • Kindergarten teachers
  • Teacher-student relationships
  • Education -- Italy
  • Reggio Emilia (Italy)
  • Learning
  • Child development

Cite this