גורמים המשפיעים על עמדות מורים ביחס לשילוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים בכיתה הרגילה

אורית חצרוני, עינת קליפלד

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

בעקבות ישום השלוב בארץ הוחלט לבחון עמדות מורים במגוון תפקידי הוראה ביחס לשלוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החנוך הרגיל. מטרת המחקר היתה לבדוק את השפעתם של גורמים שונים על עמדות המורים ואת הקשרים המתקיימים בין אותם גורמים. הגורמים היו: התנסות בשלוב, הכשרה לשלוב, סיוע מקצועי, פעילות ההנהלה וותק.
Original languageHebrew
Pages (from-to)253-278
Number of pages26
Journalעיונים במינהל ובארגון החינוך
Volume30
StatePublished - 2008

IHP Publications

  • ihp
  • שילוב ילדים עם מוגבלות במוסדות חינוך רגילים
  • Mainstreaming in education
  • מורים
  • Teachers
  • עמדות
  • Attitude (Psychology)
  • שינוי חינוכי
  • Educational change
  • אקלים כיתה
  • Classroom environment
  • ילדים עם מוגבלות
  • Children with disabilities
  • צוות רב-מקצועי
  • Social service -- Teamwork
  • Teams in the workplace
  • מנהלי בתי ספר
  • School principals

Cite this