Abstract
בעקבות ישום השלוב בארץ הוחלט לבחון עמדות מורים במגוון תפקידי הוראה ביחס לשלוב ילדים בעלי צרכים מיוחדים במערכת החנוך הרגיל. מטרת המחקר היתה לבדוק את השפעתם של גורמים שונים על עמדות המורים ואת הקשרים המתקיימים בין אותם גורמים. הגורמים היו: התנסות בשלוב, הכשרה לשלוב, סיוע מקצועי, פעילות ההנהלה וותק.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 253-278 |
Number of pages | 26 |
Journal | עיונים במינהל ובארגון החינוך |
Volume | 30 |
State | Published - 2008 |
IHP Publications
- ihp
- שילוב ילדים עם מוגבלות במוסדות חינוך רגילים
- Mainstreaming in education
- מורים
- Teachers
- עמדות
- Attitude (Psychology)
- שינוי חינוכי
- Educational change
- אקלים כיתה
- Classroom environment
- ילדים עם מוגבלות
- Children with disabilities
- צוות רב-מקצועי
- Social service -- Teamwork
- Teams in the workplace
- מנהלי בתי ספר
- School principals