"בשביל מה לי חשיבה היסטורית?" בין פיתוח חשיבה ביקורתית לאישוש זהות

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מטרת מאמר זה היא להבהיר כיצד מיומנויות של חשיבה היסטורית מתבטאות בפעילויות הלמידה, בהערכה, ובחשיבה על התלמידים, וכיצד הרקע והזהות של התלמידים עשויים להשפיע על חשיבתם ההיסטורית. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך היסטורי: ז‏ירות וזיקות (קובץ בעריכת: נמרוד טל ואייל נווה.)
Place of Publication[בני ברק]
Publisherהקיבוץ המאוחד
Pages‏ת‏שפ"ג 2023, 123-154
ISBN (Print)9789650211165
StatePublished - 2023

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • Causation
  • Critical thinking
  • Empathy
  • Group identity
  • History -- Sources
  • History -- Study and teaching
  • Identity (Philosophical concept)
  • Judgment (Ethics)
  • Quarreling
  • Self-evaluation
  • Thought and thinking
  • אמפתיה
  • היסטוריה -- לימוד והוראה
  • הערכה עצמית
  • זהות (פילוסופיה)
  • זהות קבוצתית
  • חשיבה ביקורתית
  • מחלוקת
  • מיומנויות חשיבה
  • סיבתיות (פילוסופיה)
  • עמדות
  • שיפוט מוסרי
  • תעודות ומקורות היסטוריים

Danacode Identifier

  • DanaCode
  • 003100071673

Cite this