Abstract
המאמר בוחן את ממד הזמן ברשתות חברתיות. משתמשים מעלים תכנים לרשתות החברתיות ואלו נשארים שם למשך זמן בלתי מוגבל. המחברים מתייחסים למצב זה כאל "נצחיות המידע", ובוחנים זאת משתי נקודות מבט: ניהול הפרטיות וניהול התדמית של המשתמשים. בהיבט של ניהול הפרטיות, משתמשים צריכים להתמודד עם קודי הולך וגובר בשליטה על המידע הנצבר, שעלול להיחשף למעגלים חברתיים חדשים שלא בהכרח הובאו בחשבון בעת פרסום התוכן. בהיבט של ניהול התדמית, המשתמשים נדרשים להתחשב בהשפעה של תכנים חדשים וותיקים על האופן שבו הם נתפסים על ידי מי שרואה את המידע. המאמר מציג ממצאים של מחקרים אמפיריים שהמחברים ערכו ודן בפתרונות טכנולוגיים והסדרתיים להתמודדות עם האתגרים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 101-124 |
Number of pages | 24 |
Journal | משפט חברה ותרבות |
Volume | ב |
State | Published - 2019 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Information science
- Online social networks
- Privacy
- Time