בניית אמון במרקם שביר: שינויים בסביבה העסקית מייצרים מחסור באמון!! מהם הרכיבים של האמון, וכיצד לבנותו בתנאים החדשים?

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

יחסי אמון הם מערכת יחסים המבוססת על רצון הדדי להבנות קשר מתוך אמונה בייעודו, ומתוך תקווה וצפייה שההשקעה של כל אחד מהצדדים תקבל תשואה ראויה. היענות למערכת יחסי אמון נשענת על ציפיות להתנהגויות אמינות, הוגנות ואתיות מצד הנאמן. הציפיות הללו מבוססת על תחושות, ולכן מדובר בעצם על תוצר פסיכולוגי. אמון הוא תנאי הכרחי לאפקטיביות ניהולית ולהשגת יתרון יחסי
Original languageHebrew
Pages (from-to)46-48
Number of pages3
Journalמשאבי אנוש: ירחון
Volume165-166
StatePublished - 2001

IHP Publications

  • ihp
  • Executives
  • Management
  • Trust

Cite this