בין סיפור משמעותי לחשיבה ביקורתית

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

הוראת ההיסטוריה שרויה במתח בין אתגרים סותרים: לספר סיפור היסטורי מעורר הזדהות ומאפשר הבנה, ופיתוח חשיבה ביקורתית מפרקת סיפורים. מורים ומורות להיסטוריה יכולים להפוך אותו למתח בריא
Original languageHebrew
Pages (from-to)32-35
Number of pages4
Journalהד החינוך
Volume83
Issue number2
StatePublished - 2008

IHP Publications

  • ihp
  • Critical thinking
  • Group identity
  • History -- Study and teaching
  • Narration (Rhetoric)
  • Teacher-student relationships
  • Teachers
  • Teaching -- Methods
  • היסטוריה -- לימוד והוראה
  • זהות קבוצתית
  • חשיבה ביקורתית
  • מורים
  • מורים ותלמידים
  • נרטיב
  • שיטות הוראה

Cite this