Abstract
בפרק זה יוצגו דרכי ההשפעה של דפוסי הלמידה של מורות חדשות על ביצועי ההוראה ועל איכותה, כפי שהן מתבטאות בדיווח עצמי של המורות. נוסף על כך ייבחנו דרכי ההשפעה של דפוסים אלו על הערכות איכות ההוראה לצורך קבלת רישיון הוראה וקביעות. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | מלמידת מורות לביצועי הוראה |
Subtitle of host publication | מורות חדשות בסביבות הוראה מגוונות |
Editors | לילי אורלנד-ברק, צפריר גולדברג |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | מכון מופ"ת |
Pages | 48-66 |
Number of pages | 19 |
ISBN (Print) | 9789655302301 |
State | Published - 2024 |
IHP Publications
- ihp
- Teaching
- Effective teaching
- First year teachers
- Learning
- Teachers -- In-service training
- Schools
- Self-culture
- Peer teaching
- Teachers
- Teachers -- Evaluation
- Mentoring in education
- First year teachers -- Supervision of
Danacode Identifier
- DanaCode
- 076900002598