בחירות לשוניות ובחירות ספרותיות של ילדי גן בעת בניית סיפור משוחזר

איריס קאופמן, ורד גינזבורג, רחל יפעת, ג'ודי קופרסמיט

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר מראה כיצד חזרה על סיפור ושחזורו בידי ילדים, מביאה לאימוץ של פריטים לקסיקליים ומבנים דקדוקיים מתוך הספר אל שפת הילדים, ולשיפור הזכירה של תוכן הסיפור, הן אצל ילדים שהתפתחותם הלשונית תקינה, והן אצל ילדים שיש להם ליקויים ברכישת השפה. שחזור הסיפור בידי הילדים משמש צוהר אל התובנות שהפיקו ממנו.
Original languageHebrew
Pages (from-to)91-108
Number of pages18
Journalבמכללה
Volume20
StatePublished - 2008

IHP Publications

  • ihp
  • Language acquisition
  • Literacy
  • Preschool children
  • Reading
  • Storytelling

Cite this