בגוף אני לומדת: הלמידה הגופנית הייחודית בחינוך הבלתי פורמלי לאור משבר הקורונה

ליאור שריר, לינור הדר

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרת המחקר היא לבחון את מקום הגוף והגופניות בפדגוגיה הבלתי פורמלית ואת קיומה המעשי של פדגוגיה גופנית. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)300-316
Number of pages17
Journalעיונים בחינוך: כתב עת לעיון ומחקר בחינוך
Volume24
StatePublished - 2024

IHP Publications

  • ihp
  • COVID-19 Pandemic, 2020-
  • Compensatory education
  • Exercise
  • Exercise for children
  • Experience
  • Human beings -- Attitude and movement
  • Human body
  • Play
  • Senses and sensation
  • Touch
  • Youth movements

Cite this