איסטרטגיות גאוגרפיות במסעות פרסום של מקומות בישראל: התנתקות, התחברות ותחרות

Translated title of the contribution: Geographical strategies in Israeli place campaigns: Association, Disassociation and Competition

אלי אברהם, עמירם גונן

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המודעות בקרב משווקי פרויקטים לבנייה ופרנסי שכונות, ערים ואזורים לדימוי המקום המשווק הולכת וגדלה. במאמר מבקשים המחברים לנתח מסעות פרסום למקומות שונים בישראל, ולבחון שלוש אסטרטגיות גאוגרפיות מרכזיות בהן נעשה שימוש: התנתקות, התחברות ותחרות
Translated title of the contributionGeographical strategies in Israeli place campaigns: Association, Disassociation and Competition
Original languageHebrew
Pages (from-to)83-94
Number of pages12
Journalאופקים בגאוגרפיה
Volume62
StatePublished - 2004

IHP Publications

  • ihp
  • Advertising
  • Marketing
  • Publicity
  • Real property
  • Stereotypes (Social psychology)

Cite this