Abstract
מחקר זה מבקש לעמוד על הקשר בין החשיבה האפיסטמית של תלמידים הלומדים בבית הספר היסודי בישראל, לבין תהליכי למידה ממקורות מידע מקוונים. מטרת המחקר היא לאפיין את החשיבה האפיסטמית של התלמידים במהלך ביצוע מטלות למידה מקוונות, העוסקות בנושאים מעוררי מחלוקת וריבוי דעות, ואת הקשר בין חשיבה אפיסטמית לבין תהליכי הערכה ומיזוג של מידע ברשת. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | תקשוב, למידה והוראה (קובץ בעריכת |
Publisher | דוד חן וגילה קורץ. |
Pages | (2011), 77-100 |
ISBN (Print) | 9789659166206 |
State | Published - 2011 |
Externally published | Yes |
IHP Publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Information technology
- Knowledge and learning
- Knowledge, Theory of
- Metacognition
- School children