אוריינטליסטי, מונוליתי ומצומצם: ייצוג האסלאם בספרי הלימוד הישראליים בהיסטוריה

יוסרי ח'יזראן, נג'ואן סעאדה

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במאמר זה נבחן את התכנים ההיסטוריים ואת ההנחות הגלויות והסמויות העומדות מאחורי ייצוג האסלאם בספרי הלימוד בהיסטוריה בבתי הספר היהודיים של החינוך הממלכתי בישראל. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationדיו כתובה על נייר מחוק (קובץ בעריכת אמנון יובל, דפנה יצחקי)
Place of Publicationתל אביב
Publisherרסלינג
Pages184-225
Number of pages42
StatePublished - 2022

IHP Publications

  • ihp
  • מערכת החינוך
  • Education -- Israel -- Administration
  • אסלאם -- לימוד והוראה
  • Islam -- Study and teaching
  • ספרי לימוד
  • Textbooks
  • חינוך ממלכתי
  • Education -- Israel
  • ייצוג
  • היסטוריה -- לימוד והוראה
  • History -- Study and teaching
  • ערבים
  • Arabs
  • תוכניות לימודים -- היסטוריה
  • אוריינטליזם
  • Orientalism
  • יהודים וערבים
  • Jewish-Arab relations
  • אסלאם
  • Islam

Cite this